Billboard sponsorski – Knauf


KNAUF „Klej do glazury”

Jesteśmy producentem billboardu sponsorskiego dla firmy KNAUF. Można go zobaczyć przy okazji programu „Dom Marzeń”. KNAUF był sponsorem reality show emitowanego na antenie TVN, pomagającego spełnić marzenia uczestników o posiadaniu własnych czterech kątów, przekazując na budowę elastyczne kleje do glazury Knauf K2 Gres/Klinkier i Knauf K4 Elastyczny Plus. Producentem wykonawczym spotu jest FDR Studio z Warszawy.

Woodpecker Motion Pictures wykonało billboard sponsorski dla firmy KNAUF, która jest producentem najwyższej jakości klejów do glazury. Ośmiosekundowy spot animacyjny, w krótkim czasie reklamuje kleje do glazury KNAUF, w bardzo oryginalny sposób. Błyskawicznie położone płytki przykuwają uwagę widza. Atrakcyjna kolorystyka oraz spójność przekazu to największe atuty produkcji realizowanych przez Woodpecker Motion Pictures.

Wyroby marki KNAUF są dostępne w Polsce w sprzedaży od przeszło dwudziestu pięciu lat. W tym czasie przedsiębiorstwo zbudowało silną pozycję lidera na rynku materiałów budowlanych i wykończeniowych. Obecnie firma KNAUF jest zaliczana do najlepiej rozpoznawalnych w swojej kategorii i uznawana za markę Premium, za którą od samego początku stoi doskonała jakość. Dystrybucją produktów firmy KNAUF w Polsce zajmuje się KNAUF Sp. z o.o., posiadająca na terenie kraju sieć liczącą ponad 300 dystrybutorów.

Reklamowane za pośrednictwem Woodpecker Motion Pictures wyroby marki KNAUF to elastyczne i wydajne kleje do glazury, odznaczające się doskonałą przyczepnością do podłoża, łatwością w aplikacji oraz mrozoodpornością. Są one przeznaczone do stosowania zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz. Mogą być przyklejane do płytek klinkierowych, na ściany i podłogi, a także na ogrzewanie podłogowe. Kleje do glazury Knauf K2 Gres/Klinkier i Knauf K4 Elastyczny Plus są szczególnie polecane do stosowania na trudnych oraz mocno obciążonych podłożach. Nadają się też do użycia na tarasach, balkonach i jastrychach.

Produkcja billboardu sponsorskiego dla uznanej marki KNAUF przedstawia firmę jako sponsora programu „Dom Marzeń” produkcji TVN. W związku z tym, iż nasz klient był sponsorem reality show, w którym kilka par rywalizuje ze sobą o nagrodę główną, dom pod Warszawą, postanowiliśmy nawiązać tematyką do wykończenia łazienki. Postawiliśmy na wyeksponowanie innowacyjności, łatwości zastosowania oraz funkcjonalności klejów do glazury sygnowanych logo KNAUF.

Spot animacyjny KNAUF „Klej do glazury” został zrealizowany we współpracy z firmą postprodukcyjną FDR Studio, której sercem jest kilkunastoosobowy zespół profesjonalistów: grafików, producentów, montażystów oraz realizatorów dźwięku. Dzięki współdziałaniu
z ekipą najlepszych zawodowców, udało nam się stworzyć interesujący billboard sponsorski, odznaczający się niepowtarzalnością i najwyższą jakością.

KNAUF „Twardy tynk Diamant”

Reklama ta była wyświetlana przy okazji programu „Dom Marzeń” produkcji TVN. KNAUF był sponsorem reality show na antenie TVN, w którym uczestnicy spełniali swoje marzenia o posiadaniu własnego domu. Billboard sponsorski został wykonany we współpracy z FDR Studio.

Woodpecker Motion Pictures przygotowało kolejny unikalny spot reklamowy dla renomowanej marki KNAUF, która jest producentem twardego tynku gipsowego Diamant. Ośmiosekundowy billboard sponsorski, w krótkim czasie, ukazuje tynk Diamant w niezwykle atrakcyjny sposób. Dzieci podczas radosnej zabawy nie oszczędzają ścian. Te, dzięki zastosowaniu tynku KNAUF pozostają przez długi czas jak nowe: gładkie, bez rys i bez nieestetycznych ubytków. Przykuwające uwagę barwy oraz jasny, czytelny przekaz to cechy charakterystyczne produkcji realizowanych przez Woodpecker Motion Pictures.

Reklamowany za pośrednictwem Woodpecker Motion Pictures twardy tynk Diamant to produkt dedykowany dla wymagających, który jest bardzo wytrzymały i odporny na uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie pozwala ścianom „oddychać”. W odróżnieniu od standardowych tynków gipsowych, Diamant jest wyrobem odpornym na ścieranie, regulującym wilgotność oraz dającym możliwość wbijania gwoździ.

Nie bez powodu tynk KNAUF MP 75 Diamant nawiązuje swoją nazwą do najtwardszego minerału występującego w przyrodzie. Wyrób ten jest znacznie twardszy od tradycyjnych tynków, a jego dodatkową zaletą są właściwości higroskopijne, dzięki którym pochłania nadmiar wilgoci z otoczenia i oddaje ją, kiedy powietrze jest zbyt suche. KNAUF MP 75 Diamant idealnie nadaje się zwłaszcza do powierzchni narażonych na uszkodzenia mechaniczne. Jest polecany do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, szkołach, na klatkach schodowych, itp.

Realizacja billboardu sponsorskiego dla firmy KNAUF przedstawia markę jako sponsora programu „Dom Marzeń” emitowanego w TVN. Ponieważ nasz klient pełnił rolę patrona reality show, w którym uczestnicy walczą o nagrodę główną, jaką jest dom, zadecydowaliśmy tematyką nawiązać do wykańczania wnętrz. W ten sposób stworzyliśmy ciekawy spot promocyjny, na którym tynk KNAUF MP 75 Diamant został zaprezentowany jako najlepszy tynk do domu.

Billboard sponsorski KNAUF „Twardy tynk Diamant” został przygotowany we współpracy
z profesjonalną firmą postprodukcyjną FDR Studio. Autorem zdjęć jest Maciej Motylewski, stylizację przygotował Robert Łosyk, natomiast za oświetlenie była odpowiedzialna Piramida Film z Warszawy. Dzięki pełnemu zaangażowaniu i ekipie doświadczonych zawodowców przygotowaliśmy spot reklamowy zwracający uwagę odbiorcy oraz prezentujący treść w bardzo przyjaznej formie.