Produkcja reklam

Produkcja reklam na światowym poziomie

Promocja produktu nie należy do łatwych zadań, a jego umiejętne zaprezentowanie stanowi klucz do sukcesu. W proces produkcji reklamy zazwyczaj jest zaangażowanych kilka podmiotów: klient, na którego zamówienie powstaje spot, agencja reklamowa, odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz dom produkcyjny, organizujący i przeprowadzający cały proces produkcji.

Szczególnie istotne znaczenie ma wybór firmy, która ma zrealizować spot. Powinien odbywać się on na zasadzie kilku podstawowych kryteriów: portfolio domu produkcyjnego, a więc dotychczas zrealizowanych produkcji, przygotowanego przez niego kosztorysu oraz doświadczonego reżysera.

Działając jako profesjonalny dom mediowy, mający na swoim koncie realizację spotów dla wielu znanych i cenionych marek, kompleksowo zajmujemy się cały procesem produkcji reklamy. Nie ma dla nas znaczenia ani branża, ani tematyka. Nasi doświadczeni i wyspecjalizowani pracownicy są w stanie poradzić sobie z każdym reklamowym wyzwaniem. Produkcja reklam odbywa się w trzech oddziałach Woodpecker MP zlokalizowanych na terenie takich miast, jak Warszawa, Poznań oraz Łódź.

Preprodukcja, produkcja i post-produkcja

W produkcji reklam działamy według ściśle określonego planu, który można podzielić na trzy najważniejsze etapy:

  • preprodukcja,
  • produkcja,
  • post-produkcja.

Pierwszy etap, preprodukcja, jest na ogół najbardziej czasochłonny, ale od jego jakości przygotowania jest uzależniony efekt finalny całego przedsięwzięcia. Na tym etapie omawiane są najdrobniejsze szczegóły reklamy. Ustalany jest harmonogram produkcji, czyli plan pracy rozpiany na poszczególne dni, a także ma miejsce kompletowanie ekipy realizacyjnej. Nie bez znaczenia jest także wybór lokacji, który przebiega w ścisłym porozumieniu z klientem.

Drugi etap to produkcja reklamy, w trakcie której są realizowane zdjęcia. Jest to stosunkowo krótki okres, gdyż może trwać dwa, trzy dni, czasem nawet krócej. Czas trwania jest uzależniony od wielu czynników, w tym między innymi, czy w spocie reklamowym będą występować tzw. sceny trudne (takie, do których są zaliczane sceny z udziałem dzieci, zwierząt, środków pirotechnicznych czy dużej liczby statystów).

Ostatnim etapem produkcji reklamy jest post-produkcja, obejmująca wszystkie czynności, którym poddaje się zarejestrowany materiał, aby uzyskać finalny spot do emisji w telewizji czy do zamieszczenia w Internecie. Na tym etapie ma miejsce kolaudacja, czyli moment ostatecznego zatwierdzenia filmu przez klienta. Odbywa się ona w studiu postprodukcyjnym, wyposażonym w profesjonalne monitory i sprzęt odsłuchowy.

Filmy i spoty reklamowe, które przyciągają uwagę

Dom mediowy Woodpecker MP z oddziałami na terenie takich miast, jak Warszawa, Poznań oraz Łódź, proponuje kompleksową obsługę w zakresie produkcji reklam: od przygotowania pomysłu, aż po finalny spot – opracowanie koncepcji, zgromadzenie materiałów, rejestrację materiału, udźwiękowienie, itp.

Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Do tej pory zrealizowaliśmy setki reklam, spotów, animacji i filmów, stosując najróżniejsze środki i techniki, na miarę oczekiwań oraz możliwości budżetowych klientów. Nasze filmy reklamowe mogą być wykorzystywane nie tylko do promocji w Internecie, na stronach firmowych czy na takich portalach społecznościowych, jak Facebook czy YouTube. Idealnie sprawdzą się na różnego rodzaju wydarzeniach (targi, konferencje, szkolenia) oraz wszędzie tam, gdzie chcemy przyciągnąć uwagę klienta i zainteresować go swoją działalnością. Nasze pomysły powstają w dynamicznym i kreatywnym zespole lub z udziałem klienta, który ma własną wizję na film reklamowy.