Billboardy sponsorskie

Billboard sponsorski, znany także pod nazwą wskazania sponsora, stanowi niezwykle ciekawą alternatywę dla klasycznych spotów reklamowych, które na przestrzeni kilku ostatnich lat bardzo zyskały na popularności. Ten krótki film reklamowy, zgodnie z polskim prawem, nie może trwać dłużej niż 8 sekund. W sytuacji, kiedy sponsorów jest dwóch, wówczas czas ten może zostać wydłużony do 15 sekund, jeśli więcej, łącznie do 25 sekund. Kwestie związane z produkcją billboardów sponsorskich reguluje Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. 2000 nr 65 poz. 785).

Jeśli zależy Państwu na zwiększeniu rozpoznawalności marki, efektywnej promocji, a także podniesieniu prestiżu firmy, zachęcamy do skorzystania z usług domu produkcyjnego Woodpecker MP. Służymy fachową pomocą w zakresie przygotowania przyciągających uwagę scenariuszy billboardów i zapewniając kompleksową obsługę całej produkcji reklamowej.

więcej

Billboard sponsorski

Czym właściwie jest i co odróżnia go od reklamy telewizyjnej?

Pierwszą i zarazem podstawową różnicą, która odróżnia bilboard sponsorski od tradycyjnej reklamy telewizyjnej, to wspomniany już wyżej czas trwania. Tego typu materiał nie może mieć charakteru marketingowego i w żaden sposób nie powinien promować sprzedaży lub innych form korzystania z towarów lub usług. Billboardy sponsorskie mogą promować wyłącznie markę. Oczywiście w ten sposób może zostać zaprezentowany konkretny produkt, nie można jednak przekazać o nim żadnych informacji, niż tylko wymienić jego nazwę.

Realizacja billboardu sponsorskiego

  • Produkty – w odróżnieniu od niegdyś obowiązujących zasad, obecnie w billboardzie sponsorskim można zaprezentować dowolną liczbę produktów lub usług z oferty (kiedyś dopuszczalny był wyłącznie jeden produkt/jedna usługa).
  • Koncepcję kreatywną – aby ciekawie przedstawić klientom markę, nie trzeba ograniczać się do billboardu planszowego. Bilboard sponsorski może zawierać kilka ujęć lub kilkusekundowe scenki bez dialogów, stanowiące fragmenty spotu marketingowego.
  • Znak towarowy – można zamieścić znak towarowy sponsora z zastrzeżeniem, że nie posiada on cech reklamowych (nie ma celu promowania sprzedaży lub jakichkolwiek innych form korzystania z produktów/usług sponsora).
  • Oznaczenie indywidualizujące przedsiębiorcę bądź prowadzoną przez niego działalność – w treści można przekazać adres witryny internetowej sponsora lub wiadomość o uzyskanych do tej pory prestiżowych wyróżnieniach czy nagrodach.
  • Wizualizację opakowania – przepisy regulujące produkcję billboardu sponsorskiego dopuszczają zbliżenie na występujące w obrocie opakowanie produktu bądź wizualizację usługi (jednak nie na ich poszczególne elementy).

Kompleksowa produkcja billboardu sponsorskiego – Warszawa, Poznań, Łódź

Posiadamy duże doświadczenie w produkcji billboardów sponsorskich oraz we współpracy z biurami reklamy TVP, POLSAT i TVN. Na bieżąco śledzimy wszelkie nowelizacje w tym zakresie, aby klient mógł bez najmniejszych obaw powierzyć nam stworzenie profesjonalnego i przyciągającego uwagę billboardu sponsorskiego. Realizujemy zlecenia z całej Polski – na swoim koncie mamy stworzone spoty dla klientów między innymi z takich miast, jak Poznań, Warszawa oraz Łódź.

Bilboardy sponsorskie nagrywamy jako kilkusekundowy materiał wideo, animację 2D lub 3D. Każdy billboard może zostać wzbogacony starannie dobranym podkładem dźwiękowym oraz głosem lektora. Naszym klientom dajemy gwarancję wykonania spotu na czas.

Współpraca z domem produkcyjnym Woodpecker MP obejmuje:

  • stworzenie pomysłowego scenariusza,
  • wyszukanie miejsca realizacji billboardu sponsorskiego,
  • nagranie materiału,
  • udźwiękowienie,
  • zrealizowanie oprawy graficznej,
  • animacje 2D i 3D,
  • przygotowanie odpowiednich plików na potrzeby telewizji.

Wszystkie realizowane przez nasz dom produkcyjny billboardy sponsorskie są przygotowywane w formatach odpowiednich do emisji zarówno w radiu i telewizji, jak i w Internecie. Dzięki temu emisja spotu jest możliwa praktycznie wszędzie i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Wykonujemy zarówno bilboardy sponsorskie planszowe, z materiałów dostarczonych przez klienta, jak również oparte na naszych własnych, autorskich pomysłach, składające się z animacji 2D i 3D.

Gwarancja przejścia technicznej kolaudacji w TV!

Bilboard sponsorski stanowi produkcję wymagającą terminowości oraz należytego wykonania, które umożliwi przejście tak zwanej kolaudacji technicznej w biurze reklamy telewizji, która będzie emitentem billboardu.

Jako profesjonalny dom produkcyjny z wieloletnim doświadczeniem w produkcji billboardów sponsorskich, dajemy gwarancję przejścia technicznej kolaudacji w TV.

Wyspecjalizowany dział produkcji reklamowej Woodpecker MP zapewnia kompleksową obsługę – od pomysłu i scenariusza poprzez realizację, aż do emisji. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dobierając odpowiednie środki artystyczne i mając na uwadze szczegółowe wymagania oraz określony budżet.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie stworzyć niepowtarzalny billboard sponsorski, zaplanować produkcję, zarejestrować i zmontować materiał, a także przygotować go do publikacji. A wszystko to w pełni profesjonalnie i zawsze na czas!