Rich Content
Rich content jest to kontent na karty produktowe dla producentów, marek, sklepów i marketplace’ów.
Jest to atrakcyjne przedstawienie produktu na stronie www, które pozytywnie wpływa na budowanie zaufania klientów wobec marki i samych produktów. Dzięki nim klient ma szansę lepiej niż za pomocą zdjęć foto, zobrazować sobie produkt zanim go kupi, co zwiększa jego zaufanie do marki i samego towaru. Wideo na kartach produktowych Twojego sklepu online to strategia marketingowa, która wykorzystuje ruchome obrazy do promowania różnych produktów i usług wśród docelowych odbiorców.
więcej
Zaprezentuj się
To skuteczny sposób komunikowania się z klientami. Tego rodzaju marketing wideo jest coraz częściej używany przez witryny e-commerce, ponieważ sprawia, że zakupy są bardziej osobiste i interaktywne. Ludzie kupują więcej, gdy czują się osobiście zaangażowani podczas zakupów online.
Dlaczego warto stosować rich content?
Rich content jest stosowany głównie w witrynach handlu elektronicznego, ponieważ wideo jest lepszym sposobem komunikowania się z klientami niż tekst. Klienci są przyzwyczajeni do oglądania krótkich filmów na telefonach komórkowych i komputerach osobistych. Filmy to także praktyczny sposób prezentowania klientom funkcji produktów, sprzedaży, obsługi klienta i nie tylko. To także świetny sposób na budowanie lojalności klientów poprzez zachęcanie zadowolonych klientów do powtarzania transakcji. Marketing wideo dobrze sprawdza się w promowaniu produktów lub usług wśród obecnych klientów Twojego e-commerce. Możesz używać filmów jako formy intymnego zaangażowania klientów, dzięki której poczują się, jakby byli częścią Twojej firmy. To zachęca ich do ciągłego kupowania od Ciebie, sprawiając, że proces zakupu jest łatwy i przyjemny. Coraz więcej podmiotów w e-commerce decyduje się na przedstawienie kart produktowych w formie motion.
Woodpecker Motion Pictures specjalizuje się w tworzeniu krótkich filmów z animowanymi grafikami, przedstawiających najważniejsze walory produktu (cechy wskazane przez firmę zlecającą nam realizację), które umieszczane są na kartach produktowych na stronach sklepów online.
Oprócz doświadczenia, mamy tutaj dużo asetów, gdyż posiadamy:
- własną halę zdjęciową
- dwie montażownie in house
- ludzi
- sprzęt
- niezłego „skilla” w procedowaniu z klientem korporacyjnym