Wirtualne media: Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico

Wirtualne media: Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico 655 458 Studio Filmowe Woodpecker MP

W spocie widzimy młodą dziewczynkę, która z uwagi na obostrzenia nie może trenować na boisku piłkarskim, tak jak dotychczas. Jednak wraz ze wspierającym ją ojcem łączą w kuchni pasję dziewczynki i dodatkowe obowiązki domowe, wspólnie przełamując stereotypy i udowadniając, że dziewczynki mogą być świetnymi piłkarkami, zaś mężczyźni zaangażowanymi w prace domowe opiekunami.

– Fagor Electrodoméstico to marka szczególna w portfolio Grupy Amica. Dzięki umowie licencyjnej podpisanej pod koniec 2019 roku dostaliśmy możliwość eksploatacji brandu o bardzo podobnej rozpoznawalności i postrzeganiu wśród hiszpańskich konsumentów, z jaką mamy do czynienia w Polsce przy marce Amica. Prace nad platformą komunikacyjną oraz planem marketingowym trwały długo, obejmując m.in. pogłębione analizy badań konsumenckich oraz warsztaty z Hiszpanami, dzięki którym poznaliśmy realne postrzeganie i potrzeby ze strony końcowych użytkowników sprzętów AGD – opowiada Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu Grupy Amica. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Q&A Communications. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Zródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-amica-reklama-fagor-electrodomestico