Film promocyjny „Słodkie pierniki”
Film lifestylowy “ Słodkie pierniki”, zrealizowany został dla firmy Amica. Reżyserem Fimu jest Łukasz Kośmicki a Autorem zdjęć Dominkik Struss. Pracowaliśmy na zlecenie poznańskiej agencji reklamowej ASPE. Film jest jednym z serii promocyjnych filmów lifestylowych, przedstawiających wesołą rodzinę w stylowej kuchni, wyposażonej w urządzenia firmy Amica.
Trwający półtorej minuty film lifestylowy “Słodkie pierniki”, przedstawia w krótkim czasie wszechstronność oraz wygodę zastosowania nowoczesnego sprzętu kuchennego marki Amica. Każdy zrealizowany przez Woodpecker Motion Pictures odcinek to inna, krótka opowieść, zamknięta w prostej i pięknie przedstawionej fabule. Tłem wszystkich historii jest kuchnia, pełna estetycznych oraz funkcjonalnych sprzętów firmy Amica. Woodpecker Motion Pictures był producentem spotu reklamowego z udziałem sympatycznej rodziny.
Produkcje filmowe opowiadają o bohaterach, którzy korzystając ze sprzętów kuchennych firmy Amica, wspólnie spędzają przyjemnie czas w kuchni. Seria filmów lifestylowych dla firmy Amica to produkcje filmowe, które tworzą spójną całość. W filmach tych, wykorzystujemy prosty przekaz oraz klimatyczną muzykę, która pomaga zbudować emocjonalny, a jednocześnie interesujący przekaz. Podkład dźwiękowy został przygotowany tak, by odpowiednio przyciągnąć uwagę widzów oraz pozwolić im przenieść się w świat prezentowanych produktów marki. Produkcja filmów lifestylowych została wykonana na zlecenie Agencji ASPE. Post-produkcja odbyła się przy współpracy ze studiem FDR. Każdy z filmów stworzony jest przy współpracy z ekipą najlepszych profesjonalistów w branży.
Reżyser Łukasz Kośmicki, z którym mieliśmy okazję pracować podczas produkcji serii filmów lifestylowych dla firmy Amica, jest znanym polskim reżyserem oraz operatorem filmowym i telewizyjnym. Realizację wyróżniają wyjątkowe zdjęcia, które wykonane zostały przez Dominika Strussa – operatora filmowego i telewizyjnym z wieloletnim doświadczeniem. Film posiada wiele estetycznych walorów – jak i plastykę obrazu na najwyższym poziomie. Dzięki wytężonej pracy naszej ekipy filmowej, fantastycznej pracy aktorów oraz postprodukcji na najwyższym poziomie, podobne realizacje dla prywatnych Klientów, stają się doskonałą reklamą i atrakcyjnym materiałem promocyjnym.
Rodzinne historie kuchenne przedstawione za pomocą filmów lifestylowych, są przykładem na wszechstronność realizacji wykonywanych przez Woodpecker Motion Pictures. Zaprezentowanie oferty marki w krótkim czasie, za pomocą spotu reklamowego, jest specjalnością produkcji Woodpecker Motion Pictures. Odpowiednio skondensowany przekaz jest interesujący dla odbiorców, a co za tym idzie, przynosi efekty sprzedażowe. Woodpecker Motion Pictures, zajmuje się nie tylko tworzeniem scenariuszy i ich realizacją, ale ma też możliwość tworzenia spotów promocyjnych z myślą o zagranicznych rynkach – film „Słodkie pierniki” – grafiki oraz infografiki powstały również w angielskiej wersji językowej.
Film promocyjny „Mamy słodkie urodziny”
Podczas trwania kampanii zrealizowaliśmy spot promocyjny „Mamy słodkie urodziny”, stanowiący kolejny odcinek serii „Historie kuchenne”. Materiał przygotowaliśmy na zlecenie poznańskiej agencji reklamowej ASPE. Film wyreżyserował Łukasz Kośmicki, natomiast operatorem kamery został Jacek Kędzierski.
„Mamy słodkie urodziny”, podobnie jak pozostałe filmy lifestylowe przygotowane przez Woodpecker Motion Pictures dla marki Amica, w ciekawy sposób ukazuje historię rodziny, czerpiącą radość z przebywania razem i ze wspólnego przygotowywania posiłków. W obsadzie znaleźli się: Adriana Gołębiowska, Aleksander Kopański oraz Zosia Adamek i Kamil Pytka. Trwający niecałe dwie minuty spot promocyjny przedstawia rodzinę w trakcie przygotowywania urodzinowych wypieków z pomocą urządzeń pochodzących z serii Amica IN: piekarnika, lodówki oraz zmywarki. Zalety wszechstronnych i funkcjonalnych urządzeń marki zostały ukazane przez pryzmat następujących kolejno po sobie etapów pieczenia: wyjmowania składników, wkładania ciasta, zmywania naczyń.
Spot powstał z myślą o kampanii promocyjnej Amica, która na polskim rynku jest niekwestionowaną firmą numer jeden – jest to najbardziej rozpoznawalna marka sprzętu AGD wśród Polaków, a produkty z jej logo sprzedają się najczęściej i znajdują się w ponad połowie polskich domów. Amica IN to innowacyjna, ekskluzywna linia urządzeń AGD, które w stylowej i atrakcyjnej wizualnie oprawie, kryją inteligentne rozwiązania. Szereg nowoczesnych, zaawansowanych technologii, takich jak zimny front, podwójne oświetlenie halogenowe czy zdalne sterowanie, stanowią gwarancję pełnego komfortu użytkowania. Post-produkcja odbyła się przy współpracy z FDR Studio. Za oświetlenie odpowiadał Brutus Film z Łodzi, a przygotowanie profesjonalnej stylizacji powierzyliśmy fachowym food stylistom: Aleksandrze Gerlach oraz Michałowi Plebańskiemu. Zdjęcia zostały zrealizowane w Greg Nelec Studio, a scenografię przygotowali: Aleksandra Gerlach, Piter Mayday, Wojciech Pers oraz Patryk Przynoga. Kierownictwo nad produkcją objęli Andrzej Serwach i Maciej Klin. Dzięki wytężonej pracy, maksymalnemu zaangażowaniu oraz postprodukcji na najwyższym poziomie, udało nam się przygotować wyjątkowy spot promocyjny, przyciągający uwagę odbiorcy, który jest estetyczny i zgodny z bieżącymi trendami. Realizowane przez Woodpecker Motion Pictures filmy odznaczają się nie tylko doskonale skondensowanym przekazem i starannie dopracowanym podkładem muzycznym. Są też
w pełni dostosowane pod względem technicznym do najpopularniejszych internetowych platform, takich jak Youtube, Vimeo oraz Facebook.
Film promocyjny „Słoneczne Śniadanie”
Film lifestylowy „Słoneczne śniadanie” został przygotowany dla firmy Amica. Reżyserem nagrania jest Łukasz Kośmicki, a operatorem Dominik Struss. Materiał zrealizowaliśmy w hali zdjęciowej Greg Nelec Studio, na zlecenie Agencji Reklamowej ASPE z Poznania.
Film wchodzi w skład serii filmów lifestylowych pt. „Historie kuchenne”, ukazujących wesołą rodzinę w nowocześnie urządzonej kuchni, wyposażonej w inteligentne urządzenia z serii Amica IN. Scenografię do spotu przygotowali: Aleksandra Gerlach, Wojciech Pers oraz Patryk Przynoga, natomiast kierownictwo produkcji objęli Maciej Klin i Joanna Kabsch.
Trwający półtorej minuty film lifestylowy „Słoneczne śniadanie”, przedstawia w krótkim czasie innowacyjność oraz wygodę zastosowania nowatorskiego sprzętu kuchennego marki Amica. Zaprezentowane w materiale sprzęty kuchenne stanowią tło fabuły ukazującej najistotniejsze dla marki przesłania, takie jak wspólne spędzanie czasu z rodziną oraz pozytywne emocje, jakie wiążą się z gotowaniem.
W filmie zostały ukazane urządzenia z serii Amica IN, wyróżniające się doskonałym wzornictwem, a także użyteczną technologią. W sprzętach znalazły zastosowanie funkcjonalności, dzięki którym przyrządzanie potraw jest komfortowe i przyjemne. Zostały zaprojektowane tak, by w stylowy sposób przenosić na wyższy poziom kulinarnych umiejętności. Pomysłowe funkcje ułatwiają gotowanie i zapewniają bezpieczeństwo najbliższym. W filmie „Słoneczne śniadanie” w przygotowanie posiłku zostali zaangażowani zarówno dorośli, jak i dzieci, co umożliwiło umocnienie wizerunku marki jako producenta sprzętów łatwych w obsłudze oraz przyjaznych najmłodszym. W obsadzie znaleźli się: Adriana Gołębiowska, Aleksander Kopański oraz Zosia Adamek i Kamil Pytka. Realizację wyróżniają świetne zdjęcia, które wykonał Dominik Strussa, a także profesjonalne oświetlenie, które jest zasługą współpracy z Brutus Film z Łodzi, zajmującą się oświetleniem filmowym, teatralnym i reklamowym.
Podkład muzyczny został skomponowany w ten sposób, by zainteresować widzów i w umiejętny sposób przenieść ich w świat prezentowanych produktów z serii Amica IN. „Słoneczne śniadanie” przedstawione za pomocą filmu lifestylowego stanowi doskonały przykład na wszechstronność i atrakcyjność materiałów realizowanych przez Woodpecker Motion Pictures. Zaprezentowanie oferty marki w krótkim czasie, za pomocą przyciągającego uwagę spotu reklamowego, jest specjalnością produkcji Woodpecker Motion Pictures.
Film promocyjny „Wakacje”
Kolejny film promocyjny „Wakacje”, został wyreżyserowany przez Łukasza Kośmickiego. Kierownictwo produkcji objęli: Andrzej Serwach i Maciej Klin. Film zrealizowaliśmy na zlecenie poznańskiej agencji filmowej ASPE. Zdjęcia odbyły się w hali Greg Nelec Studio w Janikowie pod Poznaniem.
Film „Wakacje” ukazuje uśmiechniętą rodzinę w trakcie wakacji, czerpiącą radość ze wspólnego przygotowywania posiłków w kuchni wyposażonej w nowoczesne urządzenia marki Amica. W obsadzie znaleźli się: Adriana Gołębiowska – mama, Aleksander Kopanski – tata, Zosia Adamek – córka oraz Kamil Pytka – syn. Trwający niecałe dwie minuty film lifestylowy w krótkim czasie prezentuje wszechstronność oraz innowacyjność zastosowania sprzętu kuchennego Amica w okresie, gdy doskwiera upał. Najnowocześniejsze modele urządzeń gwarantują przyjemnie chłodne napoje, szybką produkcję kostek lodu, a także przedłużenie świeżości najbardziej delikatnych artykułów spożywczych.
Głównym celem filmu „Wakacje” jest zwrócenie uwagi widzów na sprzęty, które w tym szczególnym okresie sprawdzają się najlepiej. Zaprezentowana w spocie chłodziarko-zamrażarka posiada funkcję szybkiego mrożenia żywności, a także zapobiegającą rozmrożeniu produktów znajdujących się w środku, natomiast nowoczesny blender kielichowy jest idealny do kruszenia lodu i przyrządzania na jego bazie lodowych drinków oraz napojów kawowych i ze świeżych owoców, a także sorbetów. W filmie został wykorzystany radośnie brzmiący podkład dźwiękowy, skomponowany w ten sposób, by przykuć uwagę widzów i pozwolić im przenieść się w świat prezentowanych produktów marki.
W spocie w przygotowywanie posiłków zaangażowani są zarówno dorośli, jak i dzieci, co pozwoliło na ukazanie marki Amica jako producenta urządzeń przyjaznych najmłodszym
i dziecinnie prostych w obsłudze. Spot został zrealizowany przy współpracy Brutus Film z Łodzi i operatorem filmowym Jackiem Kędzierskim. Scenografię przygotowali: Aleksandra Gerlach, Piter Mayday, Wojciech Pers, Patryk Przynoga. Dzięki współdziałaniu z ekipą najlepszych profesjonalistów, udało nam się stworzyć niepowtarzalny film lifestylowy, wyróżniający się wyjątkową fabułą i najwyższą jakością. Film „Wakacje”, wchodzące w skład serii lifestylowej „Historie kuchenne”, stanowi doskonały przykład na wszechstronność oraz wysoką jakość realizacji przygotowywanych przez Woodpecker Motion Pictures.