Circle K

Rebranding to proces trudny i czasochłonny, a jego powodzenie zależy przede wszystkim od przemyślanej, dobrze dopracowanej i długoterminowej strategii. Zmiany, z jakimi wiąże się rebranding, nie dotyczą zaś wyłącznie identyfikacji wizualnej marki – to także szeroko zakrojone działania zarówno w zakresie komunikacji z klientem, jak i z wszystkimi pracownikami przedsiębiorstwa. Ujmując rzecz w skrócie: skuteczny rebranding opierać się musi na profesjonalnie przygotowanej i umiejętnie dystrybuowanej informacji. Co natomiast jest najlepszą formą przekazywania komunikatu w dobie powszechnego dostępu do internetu, urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych? Oczywiście kampania viralowa!

Działając na zlecenie Grailing Poland, stworzyliśmy serię viralowych filmów, wspierających złożony rebranding marki Statoil, przekształcanej w Circle K. Nasze zadanie polegało m.in. na przygotowaniu interesującej, przyciągającej uwagę treści, która w prosty, ale jednocześnie atrakcyjny sposób informować będzie o szeregu zmian, jakie zaszły w przedsiębiorstwie – poczynając od zmiany nazwy, na wprowadzeniu nowej identyfikacji graficznej kończąc. Cały proces trwał ponad dwanaście miesięcy i w maju 2018 roku zakończył się ogromnym sukcesem. Również naszym!