Projekt SONY „UNLTD”

Filmowe produkcje dla firmy Sony były poświęcone projektowi UNLTD, promującemu młodych polskich designerów oraz nowy produkt tego znanego producenta telewizorów. Są to produkcje filmowe dla światowego potentata. Dla firmy Sony wyprodukowaliśmy w sumie 6 filmów poświęconych jego niezwykłej akcji UNLTD, zorganizowanej wspólnie z renomowaną warszawską galerią sztuki Pies Czy Suka.

Zleceniodawcą filmów promocyjnych była obsługująca firmę Sony w Polsce agencja reklamowa Grayling Poland. Autorem zdjęć i reżyserem naszych filmowych produkcji jest Wojciech Markowski. Filmy promocyjne o Sony i polskim designie. Produkcje filmowe opowiadają o poświęconym polskiemu wzornictwu przemysłowemu projekcie UNLTD. – wspólnej akcji firmy Sony oraz warszawskiej galerii Pies Czy Suka.

Do współpracy przy nim zaproszono wyróżniających się polskich projektantów i studia projektowe: Studio Kompott, Studio Beton, Magdalenę Tekieli, Malafor oraz Lange&Lange. Każdy z uczestników akcji, której poświęcone były nasze filmowe produkcje, przygotował niepowtarzalny prototyp obiektu, który był odzwierciedleniem ich wizji mebla pod najnowszy telewizor Sony BRAVIA.

Woodpecker Motion Pictures przygotował 5 filmów promocyjnych prezentujących sylwetki każdego z uczestników projektu. Odwiedziliśmy z kamerą studia ich studia projektowe, pokazaliśmy, jak pracują i nagraliśmy z nimi ciekawe wywiady. Relacja filmowa z wystawy w galerii Pies Czy Suka – podsumowanie projektu UNLTD.

Szóstym filmem, jaki zrealizowaliśmy dla firmy Sony i agencji Grayling Poland była relacja z wystawy w warszawskiej galerii Pies Czy Suka, na której prezentowane były wszystkie obiekty przygotowane przez designerów specjalnie pod telewizor Sony BRAVIA. Filmowa produkcja w sposób dynamiczny łączyła zdjęcia z wernisażu z kolejnymi wywiadami z jego uczestnikami, w tym przedstawicielami firmy Sony Polska, galerii Pies Czy Suka oraz samymi artystami, którzy wzięli udział w projekcie UNLTD.

W filmowej relacji z wystawy podsumowującej projekt UNLTD. pokazaliśmy też żywą reakcję publiczności, która wzięła udział w premierach 5 prototypów stworzonych przez Studio Kompott, Studio Beton, Magdalenę Tekieli, Malafor oraz Lange&Lange. Na atrakcyjność promocyjnego spotu miały wpływ zdjęcia pokazujące wydarzenie „od kuchni”, a także urozmaicone techniki filmowego montażu.